Pogoji poslovanja v spletni trgovini Špena BBQ

Splošni pogoji poslovanja spletne Trgovine ŠPENA BBQ so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

Opredelitev pojmov

  • S spletno trgovino ŠPENA BBQ (v nadaljevanju tudi » trgovina«) upravlja podjetje ŠPENA, Iztok Drobnič s.p., Poljska pot 2a, 8270 Krško matična številka: 7066635, davčna številka: SI16987209, TRR SI56 6100 0001 3736 129, Zavezanec za DDV: DA, Vpis v register dne 20.10.2017, številka 316-06-02200-2017/2,
  • Uporabnik je oseba, ki uporablja spletno trgovino in je kupec v spletni trgovini
  • Spletna prodajalna je informacijski sistem namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku.

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine ŠPENA BBQ, pravice in obveznosti uporabnika spletnih storitev in trgovine ter urejajo poslovni odnos med trgovino ŠPENA BBQ in uporabnikom.

Spletna trgovina ŠPENA BBQ je namenjena vsem fizičnim in pravnim osebam. Naročanje v spletni trgovini poteka v slovenskem jeziku prek spleta 24 ur na dan, 7 dni v tednu, 365 dni v letu. Izbirate in naročate lahko izdelke, ki so na voljo v seznamu izdelkov na spletni strani www.spena-bbq.si

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • cene morajo biti jasno in nedvoumno določene,
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi za reševanje reklamacij.

Postopek nakupa in tehnični postopki za sklenitev pogodbe

Uporabnik izbere izdelek ali več izdelkov in jih doda v košarico. V kolikor bi želeli še kaj dodati, lahko pritisnete gumb “< Nazaj v trgovino”, kjer ponovite prvi korak. Ko imate vse izdelke izbrane z gumbom Dodaj v košarico, imate v košarici možnost spremembe količin, ki jih spreminjate v označenem polju, z znakom »koš« na levi strani pa lahko izbrani artikel odstranite. Pred izvedbo plačila izberete enega izmed načinov plačila (plačilo po predračunu, plačilo po povzetju, PayPal, Stripe – kreditna kartica) in nadaljujete nakup s klikom na gumb Naprej na plačilo. Ob zaključku nakupa v spletni prodajalni kupec vnese osebne podatke plačnika (vsi državljani EU), ki so enaki njegovim pravim osebnim podatkom, in sicer:

  • Ime,
  • Priimek,
  • Naslov,
  • Mesto,
  • Poštna številka,
  • Elektronski naslov,
  • Telefonska številka

Za tem izpolni še obrazec s podatki za dostavo, iz katerih je razvidno, kam se naročene izdelke dostavi. Dostava izdelkov je trenutno možna le po Sloveniji in Hrvaški.

S potrdilom na gumb KUPITE SEDAJ odda naročilo. Vsi nakupi se beležijo v košarici nakupa (košarica v na vrhu spletne strain s pripadajočo številko artiklov. Kupec mora pred zaključkom naročila prebrati splošne pogoje poslovanja in potrditi strinjanje z njimi tako, da odkljuka »Prebral/-a sem in strinjam se s pogoji poslovanja spletne strani «.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne prodajalne www.spena-bbq.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Z izpolnitvijo osebnih podatkov spletna prodajalna samodejno ustvari in pošlje elektronsko pošto s podrobnostmi naročila (izdelki, cene, količine, uporabnikovi podatki …). S tem je naročilo potrjeno in pogodba met kupcem in prodajalcem sklenjena, izdelki bodo poslani na kupčev naslov v najkrajšem možnem roku (cca 2 delovna dni). Za izdelke, ki jih nimamo na zalogi je dobavni rok do 15 dni po prejetem naročilu. V primeru daljšega dobavnega roka podjetje stranko obvesti o dobavnem roku po elektronski pošti ali po telefonu.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec takoj prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vsi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Vsa naročila (pogodbe) so na razpolago v fizični oz. elektronski obliki v trgovini in se jih lahko na njegovo željo kupcu tudi pošlje.

Cena blaga

Cena velja enako za vse uporabnike spletne strani ŠPENA BBQ.Vse cenr so navedene v EUR.

Vsi izdelki, navedeni na spletni strani, so na voljo do odprodaje zalog. Vse cene že vsebujejo DDV. Veljavnost cen za izbrano blago velja na dan nakupa, na dan zaključka in oddaje naročila.
Cene v spletni prodajalni se lahko spremenijo brez predhodega obvestila.

Načini plačila in plačilo

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ali kartico ob prevzemu pri pošti (plačilo po povzetju se dodatno zaračuna 1eur – z vključenim DDV-jem)
  • po predračunu (UPN nalogu) na račun podjetja ŠPENA, Iztok Drobnič s.p.
  • plačilo s PayPal sistemom (po oddaji naročila se vam bo odprlo okno za vpis v PayPal račun, kjer boste nato potrdili plačilo)
  • plačilo s Stripe sistemom (plačilo s kreditnimi karticami (MasterCard, Visa, American Express)).

Če kupec sam prevzame svoje izdelke, se kupcu poštnina ne zaračuna.
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih dneh od prejema. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

V primeru plačila po povzetju bo naročilo preklicano, če artiklov ne boste prevzeli v 14 delovnih dneh.

Za stroške neprevzete pošiljke vam bomo poslali račun, ki ste ga dolžni plačati v roku 8 dni od izstavitve.

Tehnična sredstva za prepoznavanje in popravo napak pred oddajo naročila

Preden kupec odda naročilo se mu odpre predogled naročila na podlagi katerega lahko preveri podatke, ki jih je izpolnil za potrebe oddaje naročila. V primeru napačnega vnosa, lahko kupec napake popravi v košarici. V kolikor naročila ne želi oddati lahko stran zapre ali zapusti oddajo naročila in tako prekine oddajo in potrditev naročila.

Izstavljanje računov

Podjetje pošlje stranki račun za naročeno blago ali storitev v obliki PDF dokumenta na e-poštni naslov ali pa je račun priložen v paketu v tiskani obliki. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.

Darilni boni ŠPENA BBQ:

Darilni bon je darilna kartica, ki ga podjetje Špena, Iztok Drobnič s.p. proti plačilu pošlje kupcu po pošti, v fizični obliki. Vsak darilni bon je označen s svojo kodo (unikatno številko),ki se jo vnese ob koncu nakupa v okence “KODA KUPONA”, prodajalec Špena, Iztok Drobnič s.p. pa ga je zavezan sprejeti kot plačilo za nakup prek spletne trgovine ŠPENA BBQ. Darilni bon je unovčljiv samo v spletni trgovini ŠPENA BBQ, prav tako pa ga je mogoče kupiti le v spletni trgovini ŠPENA BBQ. Za nakup darilnega bona veljajo enaka določila pogojev poslovanja kot za nakup drugih artiklov. Veljavnost darilnega bona je 6 mesecev od izdaje bona, razen v primeru, ko je na bonu to drugače označeno. Če je darilni bon potekel, ga ni več mogoče zamenjati, zahtevati izplačilo njegove denarne vrednosti ali podaljšati njegove veljavnosti.

Vrednostni boni so na voljo v protivrednosti 10eur, 20eur in 50eur.

Znotraj enega spletnega naročila vam omogočamo sočasno uporabo več darilnih bonov. Če je naročilo ali del naročila preklican in zato darilni boni niso unovčeni, vam bomo bone nadomestili z novimi darilnimi boni. Za vse dodatne informacije smo vam na voljo na info@spena.si

Menjava vrednostnega bona za gotovino ni možna. Bon je unovčljiv le v celotnem znesku. Vrednost nakupa mora biti višja ali enaka vrednosti bona. V primeru, da je vrednost nakupa višja od vrednosti bona, mora imetnik bona razliko doplačati. Vrednosti bona ni mogoče deliti na več nakupov. V primeru, da je vrednost nakupa manjša od vrednosti bona, se vam morebitna neporabljena razlika ne vrača.

Znesek poštnine ni obračunan v vrednost darilnega bona in se obračuna na koncu vsakega nakupa.

Ob nakupu darilnega bona ŠPENA BBQ, se DDV ne obračuna,saj gre v tem primeru za večnamenski kupon. Račun se izda ob nakupu blaga pri katerem je uporabljena koda iz darilnega bona. Ob nakupu samih darilnih bonov pa se računa ne izdaja (Pri darilnemu bonu, ki se izda na določeno vrednost, pri tem pa še ni znano, za nakup katere vrste blaga ali storitve bo darilni bon porabljen, se transakcijo nabave ali prodaje darilnega bona obravnava kot menjavo enega plačilnega sredstva za drugega).

UPORABA DARILNEGA BONA:

  1. Izberite blago, ki ga želite kupiti in ga dajte v košarico. Nadaljujte in končajte naročilo. Izberite način dostave, navedite naslov za dostavo in izberite način plačila.
  2. V polje Koda kupona vpišite kodo darilnega bona in potrdite tako, da kliknete na gumb unovči kupon. Če želite unovčiti več bonov, postopek enostavno ponovite.
  3. Ko vpišete kode, se vrednost darilnih bonov avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je treba še poravnati.
  4. Nato samo še oddate spletno naročilo.

Kode za popust

Koda za popust oz promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine ŠPENA BBQ. Aktivno kodo najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, v e-novičkah ali drugih medijih. Koda prinaša različne ugodnosti, od različnih darilc do popustov. Vsakršna koda je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v tem omejenem roku, sicer je neveljavna. V primeru, da kupec izkoristi kodo za popust, ali naročilo s koriščeno kodo kasneje sam prekliče po lastni volji, do nove ugodnosti z naslova te kode ni več upravičen.

Uporaba kode za popust:

• Izberite artikle, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico.

• Na zaključku blagajne v okence ”KODA KUPONA” vpišete kodo za popust in kliknete gumb ”unovči kupon”.

• Za en nakup je možno uveljaviti le eno kodo za popust.

• Ko vpišete kodo za popust, se vrednost kode za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.

Pravila nagradnih iger

Opredelitev pojmov

Organizator nagradne igre je prodajalec ŠPENA, Iztok Drobnič s.p. Poljska pot 2a, 8270 KRŠKO. Udeleženec nagradne igre je fizična oseba, ki sodeluje v razpisanih nagradnih akcijah.

Dobitnike nagrad določi funkcija računalniškega izbora naključno ali jih določi komisija organizatorja.

Pravica sodelovanja v nagradni igri (in ostalih podelitvah artiklov ali bonov)

Udeleženci nagradne igre so lahko fizične osebe, ki so državljani Republike Slovenije. V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, zaposlene pri organizatorju nagradne igre in njihovi ožji družinski člani ter osebe zaposlene pri drugih pravnih osebah, povezanih z izvedbo te nagradne igre. Pravne osebe ne morejo biti udeleženec nagradne igre. V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, ki ne sprejmejo pravil nagradne igre. Šteje se, da je udeleženec sprejel pravila nagradne igre s tem, ko je sodeloval v razpisani nagradni igri.

Pravila sodelovanja v nagradni igri

Za sodelovanje v nagradni igri ni potreben nakup storitev ali proizvodov organizatorja nagradne igre.

Elektronsko nagradno žrebanje

V žrebanju lahko sodelujejo vsi udeleženci nagradne igre. En udeleženec lahko v nagradnem žrebanju sodeluje samo enkrat. Rezultat žreba je dokončen. Pritožba ni mogoča. Dobitnik bo o prejetju in načinu prevzema nagrade obveščen po elektronski pošti.

Obveznosti izžrebanca

Izplačilo nagrade v gotovini ni možno, ravno tako je ni mogoče zamenjati za drug artikel.

Plačilo vseh davkov od nagrad (vključno z DDV-jem) je odgovornost organizatorja, ki za nagrajence od vrednosti nagrade odvede akontacijo dohodnine v skladu z veljavnimi predpisi ter nagrajencu pošlje potrdilo o vrednosti nagrade za dohodninsko napoved.

Organizator bo za ostale nagrade in nagrajence od vrednosti nagrade odvedel akontacijo dohodnine v skladu z veljavnimi predpisi. Morebitna doplačila dohodnine na podlagi letne dohodninske odločbe je dolžan poravnati prejemnik nagrade sam. Preden se nagrada izroči nagrajencu, mora le-ta organizatorju posredovati natančne osebne podatke: ime in priimek, datum rojstva, naslov, telefonsko številko, davčno izpostavo in davčno številko. Pri nagradah do vrednosti 42 EUR se akontacija dohodnine ne odvede, vrednost nagrade pa se tudi ne všteva v davčno osnovo prejemnika. V skladu z Zakonom o davčnem postopku je nagrajenec tudi za prejem nagrade do vrednosti 42 EUR organizatorju dolžan sporočiti davčno številko. Organizator bo dobitniku nagrade po pošti poslal potrdilo, ki se bo nanašalo na vrednost nagrade in znesek plačane akontacije davka. Vsi dobitniki, ki bodo prejeli obvestilo, so dolžni to napovedati v svoji dohodninski napovedi. Organizator ni odgovoren za davke, ki se lahko pojavijo v povezavi s kakšnimi drugimi nagradami.

V kolikor organizator nagradne igre v roku treh (3) delovnih dni od trenutka, ko dobitniku pošlje obvestilo o tem, da je bil izžreban, iz katerega koli razloga (npr.: dobitnik izjavi, da nagrade ne želi sprejeti, naslov ali elektronski naslov je nepopoln ali napačen ipd.) ne prejme vseh potrebnih podatkov ter izjave, da želi prejeti nagrado, se šteje, da dobitnik nagrade ne želi sprejeti ter je tako organizator v razmerju do izžrebanca prost vseh obveznosti po tej nagradni igri in pridobi pravico z nagrado razpolagati v kakršenkoli drug namen.

Varstvo osebnih podatkov

Organizator nagradne igre vse osebne podatke, ki jih ob izvedbi nagradne igre pridobi od udeležencev, varuje v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. Organizator sme osebne podatke, pridobljene od udeležencev uporabljati izključno za namene, za katere so bili pridobljeni. Udeleženec nagradne igre soglaša, da mu organizator lahko pošilja obvestila v zvezi s ponudbo organizatorja. Udeleženec oziroma njegov skrbnik ali zakoniti zastopnik lahko kadarkoli prekliče svoje soglasje za uporabo osebnih podatkov, pridobljenih v nagradni igri za namene neposrednega trženja. Organizator nagradne igre si pridržuje pravico, da podelitev nagrad organizira kot javni dogodek. S sodelovanjem v nagradni igri udeleženec dovoljuje, da se njegovo ime in naslov uporabijo v avdio, foto in video materialu organizatorja nagradne igre. Izžrebanec dovoljuje organizatorju nagradne igre objavo svojih osebnih podatkov v sredstvih javnega obveščanja in na svetovnem spletu z namenom obveščanja o rezultatih žrebanja oziroma prevzema nagrade.

Objava pravil nagradne igre

Udeleženci nagradne igre z oddajo svojih podatkov prek vnosne forme na tej strani soglašajo, da so s pravili seznanjeni in se zavezujejo, da bodo ravnali v skladu s pravili nagradne igre. V primeru kakršnegakoli spora ali nejasnosti štejejo ta pravila za primarna v odnosu do vseh morebitnih drugih objav, bodisi v tiskani, elektronski ali katerikoli drugi obliki.

Dostava in poštnina

Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Zagotoviti mora vse potrebne informacije glede naslova, kamor se uporabnik lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede vračila oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe. Stroški poštnine in vračila blaga se obračunajo po veljavnem ceniku Pošte Slovenije.

Dostava blaga je omejena na ozemlje Slovenije in Hrvaške. Dostava se izvrši na vaš naslov, ki ste ga navedli pri naročilu v zavihku “podatki o dostavi” . Rok dostave je 3-5 delovne dni. Dostave potekajo večinoma v dopoldanskem času.

Če na navedenem naslovu ob dostavi ni nikogar, ki bi sprejel pošiljko, poštar pusti obvestilo, da lahko paket dvignete na lokalni pošti. V kolikor ste izbrali katerega izmed paketomatov PS, ali BS Petrol oz. Mol, vas bo paket počakal tam.

Varnost osebnih podatkov

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki ne bodo predani drugim nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Izjava o varovanju osebnih podatkov

Podjetje ŠPENA, Iztok Drobnič s.p. spoštuje in ščiti vašo zasebnost. V nadaljevanju preberite, kako ravnamo z vašimi osebnimi podatki.

Ta izjava o varovanju osebnih podatkov opisuje obravnavo podatkov, ki nam jih zagotavljajo ali zbirajo naše digitalne platforme, ki obiskovalcem omogočajo dostop do naše spletne strani in uporabe naših storitev. Ta pravilnik o zasebnosti je skladen s Splošno uredbo o varstvu podatkov EU in tudi lokalno zakonodajo.

Pravna podlaga za obdelavo podatkov

Ko obdelujemo osebne podatke v zvezi s pogodbo ali morebitno pogodbo z vami, je pravna osnova za obdelavo, da so osebni podatki potrebni za izvedbo poslovne pogodbe z vami ali pred sklenitvijo pogodbe. Če je pravna osnova za obdelavo podatkov vaše soglasje, imate pravico, da kadar koli umaknete svoje soglasje, vendar to ne vpliva na zakonitost obdelave s strani podjetja ŠPENA, Iztok Drobnič s.p. za obdobje preden umaknete soglasje. Če posredujemo osebne podatke organom pregona ali drugim državnim organom, delimo vaše osebne podatke, ker imamo zakonsko obveznost, da to storimo.

Razlog in namen zbiranja osebnih podatkov s strani podjetja ŠPENA, Iztok Drobnič s.p.

Tukaj so opisane glavne kategorije podatkov, ki jih zbira podjetje ŠPENA, Iztok Drobnič s.p. in glavni nameni zbiranja podatkov:

– Kot del splošnih poslovnih procesov podjetja ŠPENA, Iztok Drobnič s.p.

Zbiramo osebne podatke o obiskovalcih spletne strani, kupcih, dobaviteljih (vključno s tretjimi osebami kot ponudniki storitev). Podatki lahko vključujejo posameznikovo ime, podatke za stik in druge podatke, potrebne poslovanje z vami ali vašo organizacijo.

– Kot pomoč pri vašem poizvedovanju

Lahko se odločite, da se strinjate s posredovanjem osebnih podatkov, vključno s svojim imenom, e-mail-nim naslovom ali drugimi podatki za stik, ko se obrnete na nas po telefonu, e-mail-om, pošti, z uporabo naših digitalnih platform ali drugih komunikacijskih kanalov. Ti osebni podatki nam omogočajo, da se odzovemo na vaše zahteve po informacijah, da pripravimo ustrezne korake in ponudbo za nakup izdelkov, da se lahko odzovemo v primeru zahtev v okviru garancije ali drugih zahtevkov.

– Razvoj poslovanja

Osebni podatki, ki nam jih zaupate ali so zbrani avtomatsko na naših digitalnih orodjih, bodo uporabljeni za naše boljše poznavanje uporabnikov naših izdelkov in rešitev ter bodo osnova za relevantna sporočila in ponudbe ob priložnostih kontakta z nami. Osebni podatki bodo uporabljeni za izboljšave proizvodov, postopkov, spletne strani.

– Tržne komunikacije

Z vašim dovoljenjem, če je to zahtevano, lahko vaše osebne podatke uporabimo, da bi vas obveščali o poslovanju, izdelkih in storitvah podjetja ŠPENA, Iztok Drobnič s.p.. Če ne želite, da podjetje ŠPENA, Iztok Drobnič s.p. uporablja vaše osebne podatke na ta način, ali če ne želite prejemati nadaljnjih informacij, se lahko kadar koli odjavite od prejemanja novic. Za odjavo se na nas obrnite prek e-maila ali pošte. Vaše podatke bomo izbrisali iz naših sistemov v roku dveh mesecev po prejeti odjavi, razen če hranimo in obdelujemo vaše podatke na drugi pravni podlagi kot je vaše dovoljenje.

– Upoštevanje preferenc obiskovalcev in strank

Osebne podatke obiskovalcev naše strani ali kupcev lahko zbiramo za zagotavljanje določenih izdelkov in upoštevanje interesov strank.

– Skladnost z zakonodajo

Osebne podatke lahko zbiramo, kot to zahteva ali dovoljuje zakonodaja. Osebni in neosebni podatki, ki jih zberemo, so obravnavani kot zaupni in jih ne bomo prodali ali posredovali tretjim osebam, razen izjem omenjenih v tej izjavi.

Kako zbiramo vaše podatke

Podatke, ki nam jih posredujete, zbiramo, ko se na nas obrnete zaradi izdelkov, storitev ali informacij, se prijavite na naših spletnih straneh.

Vaših osebnih podatkov ne bomo posredovali drugim.

Vaš nadzor in vaše odločitve

Omogočamo vam določen nadzor in odločitve glede našega zbiranja, uporabe in deljenja vaših podatkov. Skladno z lokalno zakonodajo lahko nadzor in odločanje z vaše strani vključuje naslednje točke:

– Spremenite lahko svojo odločitev glede naročnine, prejemanja novic in obvestil.

– Lahko se odločite, ali želite od nas prejemati tržna sporočila o izdelkih in storitvah, za katere menimo, da vas utegnejo zanimati.

– Lahko se odločite, ali želite prejemati obvestila iz naslova ciljnega oglaševanja oglaševalskih omrežij, ponudnikov izmenjav podatkov in tržne analitike ter drugih storitev.

– Lahko zahtevate dostop do svojih osebnih podatkov, ki jih hranimo, da bi popravili netočne ali nepopolne podatke, in v določenih okoliščinah lahko zahtevate, da podatke, ki jih hranimo o vas, izbrišemo iz svojih evidenc (pravice fizičnih oseb).

Vaš nadzor in odločitve lahko uveljavljate ali zahtevate dostop do svojih osebnih podatkov tako, da nas pokličete ali pisno stopite v stik z nami in sledite prejetim navodilom. Prosimo, upoštevajte dejstvo, da vam morda ne bomo mogli zagotoviti določenih izdelkov in storitev, če nam ne dovolite zbirati vaših osebnih podatkov, prav tako nekatere naše storitve morda ne bodo mogle upoštevati vaših interesov in preferenc. Če imate kakršna koli vprašanja o točno določenih osebnih podatkih o vas, ki jih obdelamo ali shranimo, se obrnite na pisno na podjetje ŠPENA, Iztok Drobnič s.p… Na vašo zahtevo bomo odgovorili v roku enega meseca z možnostjo podaljšanja roka za dodatni mesec dni. V primeru podaljšanja vas bomo o tem obvestili znotraj meseca dni po prejemu vaše zahteve.

Varnost, integriteta in hranjenje podatkov

Varnost, integriteta in zaupnost vaših podatkov so za nas izjemno pomembne. Naša skupina izvaja tehnične, administrativne in fizične varnostne ukrepe, namenjene zaščiti podatkov pred nepooblaščenim dostopom, razkritjem, uporabo in spreminjanjem. Občasno preverjamo svoje varnostne postopke, da pretehtamo ustrezne najnovejše tehnologije in metode. Prosimo, upoštevajte, da kljub našim najboljšim prizadevanjem nobeni varnostni ukrepi niso popolni ali takšni, da bi jih bilo nemogoče zaobiti. Vaše osebne podatke bomo hranili tako dolgo, kolikor je potrebno za namene, navedene v tej izjavi o varstvi osebnih podatkov, razen če je daljše obdobje hranjenja potrebno ali ga dovoljuje zakonodaja. Informacijo bomo redno osveževali, da jo obdržimo posodobljeno.

Spremembe te izjave o varovanju osebnih podatkov

Občasno lahko to izjavo spremenimo tako, da jo prilagodimo najnovejšim tehnologijam, industrijskim praksam, zakonodajnim zahtevam ali za druge namene. Na naših digitalnih platformah bo objavljena veljavna verzija izjave o varovanju osebnih podatkov. Svetujemo vam, da redno spremljate Izjavo o varovanju osebnih podatkov, če tako zahteva veljavna zakonodaja, bomo pred spremembami zanje pridobili vaše soglasje.

Pripombe in vprašanja

Če imate pripombo ali vprašanje o tem pravilniku o zasebnosti, se obrnite pisno na podjetje ŠPENA, Iztok Drobnič s.p.. Če niste zadovoljni z načinom ravnanja z vašimi osebnimi podatki, lahko vložite pritožbo. Uporabite podatke za stik navedene na koncu te izjave. V primeru vložene pritožbe morate podatke za stik z vami posredovati podjetju ŠPENA, Iztok Drobnič s.p.. Vašo pritožbo bomo obravnavali in nanjo odgovorili v 30 dneh. Če menite, da podjetjeŠPENA, Iztok Drobnič s.p. pritožbe ni ustrezno rešilo, se lahko pritožite pri Informacijskem pooblaščencu, Zaloška cesta 59, 1000 Ljubljana, gp.ip(at)ip-rs.si, https://www.ip-rs.si/

Komunikacija

Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu prvi izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • jasno označene različne akcije, promocije in druge tržne oblike,

Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih:

  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Arhiviranje pogodb

Pogodba, ki jo skleneta ponudnik in uporabnik je trajno shranjena pri podjetju ŠPENA, Iztok Drobnič s.p.. Predračun ali pogodbo pošljemo v skladu z željami kupca po elektronski pošti ali po navadni pošti.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora postaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek elektronskega naslova info@spena.si in se mora obravnavati zaupno. Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva za sporazumno reševanje morebitnih sporov.

Uporabnika zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Spletna trgovina, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije in Hrvaške, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ŠPENA, Iztok Drobnič s.p. na e-mail: info@spena.si , ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Več informacij si oglejte spodaj v “odstop od prodajne pogodbe”.

Napaka je stvarna:

  1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje prodajalcu, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek.
V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.
Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te na lastne stroške obvestiti pisno v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Prevzem artiklov, vrnjenih iz obravnave garancije ali stvarne napake

Kupec je dolžan artikel, ki ga je prodajalcu izročil v garancijsko ali drugačno obravnavo, po zaključku obravnave prevzeti. Kupec prevzame artikel na prevzemnem mestu, na katerem ga je osebno izročil prodajalcu, v primeru, da ga je poslal po pošti, pa mu bo vrnjen na naslov za dostavo.

Prodajalec kupcu pošlje obvestilo o vrnitvi artikla iz obravnave ter ga pozove na prevzem artikla. Kupec je dolžan artikel prevzeti v roku 14 dni od dneva obvestila.

Če kupec artikla ne prevzame v navedenem roku, se artikel izroči v hrambo prodajalcu na naslovu njegovega skladišča: ŠPENA, IZTOK DROBNIČ s.p., Poljska pot 2a, 8270 Krško. Prodajalec hrani artikel v lastnem skladišču do poteka 6 mesecev od dneva obvestila. Prodajalec ima za to obdobje pravico do povračila vseh stroškov skladiščenja (1 €/dan) ter pravico do povračila vseh za ohranitev artikla potrebnih stroškov.

Reklamacije

V primeru reklamacij nas lahko kontaktirate preko podatkov navedenih na dnu strani ali v zavihku Kontakt. Rok za uveljavljanje reklamacij je 14 dni. Kupec lahko prodajalcu posreduje dodatne slike za lažjo rešitev reklamacije. V primeru, da prodajalec potrebuje dodatne informacije s strani kupca ga bo o tem obvestil. Prodajalec bo na reklamacijo odgovoril čim hitreje oziroma najkasneje v roku 2 delovnih dni. V primeru priznane reklamacije so stroški pošiljanja ali vračanja paketa k ali od kupca na strani prodajalca.

Vračilo v okviru transportnih poškodb

Svetujemo vam, da naročene izdelke po prejetju pregledate in nas v primeru kakršnihkoli nepravilnosti čimprej obvestite. Pri obravnavi poškodb med transportom smo namreč vezani na roke in pogoje dostavnih službe.

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, morate sprožiti postopek odškodnine.

Dostava s pošto Slovenije: Takoj ko opazite poškodbo oziroma najkasneje v roku 30 dni od prevzema paketa je potrebno podpisati zapisnik o poškodovani pošiljki. To storite tako, da paket prinesete na pošto skupaj s celotno pripadajočo (zunanjo in notranjo) embalažo ali pa nam slike poškodbe, embalaže in spremne nalepke dostavne službe pošljete na mail info@spena.si. Embalažo do zaključka reklamacije shranite.

Odgovornost prodajalca za neskladnost blaga

– Prodajalec dobavi potrošniku blago, ki izpolnjuje zahteve iz 72., 73. in 74. člena tega zakona, kadar je to primerno, ter odgovarja za neskladnosti, ki jih je imelo blago v času dobave.

– Blago je skladno s prodajno pogodbo zlasti, kadar je to primerno:

1.ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter ima funkcionalnost, združljivost, interoperabilnost in druge lastnosti, kot je zahtevano v prodajni pogodbi;

2.je primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, prodajalec pa je s tem soglašal;

3.je dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi, ter

4.je posodobljeno, kot je določeno v prodajni pogodbi.

-Poleg izpolnjevanja navedenih zahtev mora blago tudi:

1.ustrezati namenom, za katere se običajno uporablja blago iste vrste, pri čemer je treba, kadar je to primerno, upoštevati druge predpise, tehnične standarde ali v primeru neobstoja takih tehničnih standardov panožne kodekse ravnanja, ki se uporabljajo za posamezni sektor;

2.biti take kakovosti in ustrezati opisu vzorca ali modela, ki ju je prodajalec dal na razpolago potrošniku pred sklenitvijo prodajne pogodbe, kadar je to primerno;

3.biti dobavljeno skupaj s takimi dodatki, vključno z embalažo, navodili za namestitev ali drugimi navodili, za katere lahko potrošnik razumno pričakuje, da jih bo prejel, kadar je to primerno, in

4.biti take količine ter imeti značilnosti in druge lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, kot je običajno za blago iste vrste in ki jih potrošnik lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob upoštevanju kakršne koli javne izjave, podane pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu prodajalca ali drugih oseb v predhodnih členih pogodbene verige, vključno s proizvajalcem, razen če prodajalec dokaže, da:

– za javno izjavo ni vedel in od njega ni mogoče razumno pričakovati, da bi zanjo vedel,

– je bila javna izjava do sklenitve prodajne pogodbe popravljena na enak ali primerljiv način, kot je bila podana, ali

– javna izjava ni mogla vplivati na odločitev za nakup blaga.

Jamčevalni rok

Prodajalec odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga.

Prejšnji odstavek se brez poseganja v prvi odstavek 74. člena tega zakona uporablja tudi za blago z digitalnimi elementi.

Če je predmet prodajne pogodbe rabljeno blago, se lahko prodajalec in potrošnik dogovorita za krajši rok odgovornosti prodajalca, kot je določen v prvem do četrtem odstavku tega člena, vendar ta rok ne sme biti krajši kot eno leto.

Prepoved omejitve ali izključitve odgovornosti

S pogodbeno določbo ni mogoče omejiti ali izključiti odgovornosti prodajalca za neskladnost blaga, kot je določena s tem zakonom.

Pogodbena določba, ki nasprotuje prejšnjemu odstavku, je nična.

Splošne določbe

Domneva se, da je neskladnost blaga obstajala že v času dobave, če se pokaže v enem letu od dobave blaga, razen če prodajalec dokaže drugače ali če ta domneva ni združljiva z naravo blaga ali naravo neskladnosti.

Jamčevalni zahtevki in druge pravice potrošnika

V primeru neskladnosti blaga je potrošnik, ki je o neskladnosti blaga obvestil prodajalca, pod pogoji in v vrstnem redu iz tega odseka, upravičen da:

-zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga;

-zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.

Potrošnik lahko zadrži plačilo preostalega dela kupnine ali dela tega preostalega dela kupnine, dokler prodajalec ne izpolni svoje obveznosti iz tega odseka. Potrošnik to pravico uveljavlja z izjavo, s katero prodajalca obvesti o svoji odločitvi.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza blaga, ki nastanejo zaradi uveljavljanja jamčevalnega zahtevka iz prvega odstavka tega člena.

Vzpostavitev skladnosti

Potrošnik lahko od prodajalca zahteva, da v razumnem roku od trenutka, ko prodajalca obvesti o neskladnosti, ki ni daljši od 30 dni, brezplačno vzpostavi skladnost blaga brez znatnih nevšečnosti za potrošnika, pri čemer se upoštevata zlasti narava blaga in namen, za katerega potrošnik blago potrebuje.

Rok iz prejšnjega odstavka se lahko podaljša na najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ 15 dni. Pri določitvi podaljšanega roka se upoštevajo narava in kompleksnost blaga, narava in resnost neskladnosti ter napor, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave. O številu dni za podaljšanje roka in razlogih za njegovo podaljšanje prodajalec obvesti potrošnika pred potekom roka iz prejšnjega odstavka.

Šteje se, da je skladnost blaga vzpostavljena brezplačno, če prodajalec nosi tudi plačilo potrebnih stroškov, ki nastanejo pri vzpostavitvi skladnosti blaga, zlasti stroške pošiljanja, prevoza, dela ali materiala.

Da bi se vzpostavila skladnost blaga, lahko potrošnik izbere med popravilom blaga in zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagom, razen če:

– je izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka nemogoča ali

– izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka predstavlja nesorazmerne stroške za prodajalca v primerjavi z drugim jamčevalnim zahtevkom ob upoštevanju vseh okoliščin.

Okoliščine iz druge alineje prejšnjega odstavka so zlasti vrednost, ki bi jo imelo blago, če ne bi bilo neskladno, pomen neskladnosti in možnost, da bi se potrošniku brez znatnih nevšečnosti zagotovil drug jamčevalni zahtevek.

Prodajalec lahko zavrne potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga, če popravilo in zamenjava nista mogoča ali če bi mu povzročila nesorazmerne stroške ob upoštevanju vseh okoliščin, tudi tistih iz prejšnjega odstavka.

Kadar je za vzpostavitev skladnosti potrebno popravilo ali zamenjava blaga, da potrošnik blago na voljo prodajalcu. Kadar je za vzpostavitev skladnosti potrebna zamenjava blaga, prodajalec zamenjano blago vzame nazaj na lastne stroške.

Kadar je treba blago, ki je bilo nameščeno v skladu z njegovo naravo in namenom, preden se je pokazala neskladnost, za namene popravila ali zamenjave blaga odstraniti, obveznost popravila ali zamenjave blaga vključuje tudi odstranitev neskladnega blaga in namestitev nadomestnega ali popravljenega blaga oziroma kritje stroškov te odstranitve in nove namestitve.

Potrošniku ni treba plačati za običajno uporabo zamenjanega blaga v obdobju pred zamenjavo.

Znižanje kupnine in odstop od prodajne pogodbe

Potrošnik lahko zahteva sorazmerno znižanje kupnine ali odstopi od prodajne pogodbe v katerem koli od naslednjih primerov:

– prodajalec ni popravil ali zamenjal blaga ali, kadar je to ustrezno, ni končal popravila ali izvedel zamenjave blaga v skladu s tem zakonom oziroma je zavrnil potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga v skladu s šestim odstavkom prejšnjega člena;

– neskladnost obstaja, čeprav je prodajalec poskušal vzpostaviti skladnost;

– narava neskladnosti je tako resna, da upravičuje takojšnje sorazmerno znižanje kupnine ali odstop od prodajne pogodbe, ali

– prodajalec je izjavil ali pa je iz okoliščin očitno, da prodajalec ne bo vzpostavil skladnosti blaga v razumnem roku ali brez znatnih nevšečnosti za potrošnika.

Ne glede na prejšnji odstavek lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga.

Če potrošnik zahteva sorazmerno znižanje kupnine, je znižanje kupnine sorazmerno zmanjšanju vrednosti blaga, ki ga je potrošnik prejel, v primerjavi z vrednostjo, ki bi jo imelo blago, če bi bilo skladno.

Odstop od prodajne pogodbe potrošnik uveljavlja z izjavo, s katero prodajalca obvesti o odločitvi, da odstopa od prodajne pogodbe.

Kadar se neskladnost nanaša le na del blaga, dobavljenega na podlagi prodajne pogodbe, in obstaja razlog za odstop od prodajne pogodbe v skladu s prvim ali drugim odstavkom tega člena, lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe v zvezi s tem blagom in katerim koli drugim blagom, ki ga je pridobil skupaj z neskladnim blagom, če od potrošnika ni mogoče razumno pričakovati, da bo obdržal le blago, ki je skladno.

Kadar potrošnik odstopi od prodajne pogodbe, potrošnik prodajalcu na stroške prodajalca vrne blago.

Potrošnik ne more odstopiti od prodajne pogodbe, če je neskladnost zgolj neznatna. Dokazno breme glede tega, ali je neskladnost neznatna, nosi prodajalec.

Obvestilo o neskladnosti in pregled blaga

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o neskladnosti obvesti prodajalca v dveh mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena.

Potrošnik v obvestilu o neskladnosti natančno opiše neskladnost.

Obvestilo o neskladnosti lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec izda potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bilo blago kupljeno, ali pa ga sporoči zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil prodajno pogodbo.

Potrošnik prodajalcu omogoči, da blago, za katerega potrošnik zatrjuje, da je neskladno, pregleda.

Obstoj neskladnosti

Če je obstoj neskladnosti blaga sporen, prodajalec o tem pisno obvesti potrošnika v osmih dneh od prejema jamčevalnega zahtevka potrošnika.

Rok za vračilo plačanega zneska ali dela kupnine

Kadar potrošnik odstopi od prodajne pogodbe, prodajalec potrošniku vrne plačan znesek nemudoma, vendar najpozneje v osmih dneh po prejemu blaga ali dokazila, da je potrošnik blago poslal nazaj.

Kadar potrošnik v skladu s tretjim odstavkom 83. člena tega zakona zahteva sorazmerno znižanje kupnine, prodajalec vrne del kupnine v osmih dneh od prejema zahtevka za sorazmerno znižanje kupnine.

Izguba pravic

Pravice iz prvega odstavka pri jamčevalnih rokih prenehajo v dveh letih od dneva, ko je potrošnik o neskladnosti blaga obvestil prodajalca.

Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe v naslednjih primerih:

– pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim posebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo

– pri pogodbah o dobavi izdelkov s kratkim rokom trajanja kot so začimbe itd.

Seznanitev z odgovornostjo podjetja za stvarne napake v skladu s 37.in 37a,b,c,č členom Zvpot:

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Izjava glede prehranskih in zdravstvenih trditev pri opisih izdelkov

Vse informacije na spletni strani trgovine ŠPENA BBQ (www.spena-bbq.si), so zgolj informativne narave. Izdelki in trditve o posameznih izdelkih v tej spletni trgovini, niso bili ocenjeni s strani državnih inštitucij.Tekstovni opisi posameznega izdelka so zgolj informativne narave in niso bili potrjeni s strani Evropskega inštituta za varnost hrane (EFSA).